Серијата 1 на BMW во својата трета инкарнација се збогува со традицијата, погонот повеќе не е на задната оска, со што марката го носи овој модел во сосема нова насока. Ваквиот пресврт за ентузијастите значи голема загуба, но за мнозинството тоа воопшто и не претставува суштинска разлика.
Кога и да се каже нешто за серијата 1 на BMW контекстот на разговорот содржел дел во кој се напоменува дека тоа е единствениот модел во класата што доаѓа стандардно со заден погон. Тој податок беше точен сè додека на пазарот не пристигна новата генерација на популарната „единица“. Но, како времето се менува така Германците го изменија начинот на кој што ги конструираат автомобилите. Од таа причина серијата 1 е поставена на истата платформа што ја користат Mini Clubman, Countryman, BMW Active Tourer, X1 и X2, затоа од сега силата стандардно се дистрибуира на предните тркала. Да точно е, серијата 1 во својата трета инкарнација се збогува со традицијата и тргна во нов правец, за ентузијастите голема загуба, но за многумина тоа воопшто и не претставува суштинска разлика.
…..
Целиот тест е темелно обработен од нашите колеги од Авто Плус и ако сакате да го прочитате во целост и видите сите фотографии, кликнете овде.