Кога световите се судираат – како кога елегантниот, брз свет на трки се среќава со светот на дизајнот на некои од најпознатите икони на пазарот – резултатите сигурно ќе бидат импресивни. Тоа е големата идеја зад импресивното ажурирање на Ray-Ban Wayfarer на темата F1 за прославата на 75-годишнината на Ferrari.

Новиот Ray-Ban Wayfarer Carbon Fiber за Sсuderia Ferrari ја означува втората соработка оваа година помеѓу прославениот F1 тим и познатиот бренд за очила.

Нијансите, забележуваат од Ray-Ban, се „инспирирани од брзиот дизајн и материјалите на F1 патеката“, и се чини дека тие направиле неверојатна работа преточувајќи ја инспирацијата во нова суштинска важност за секојдневното носење на љубителите на трките.

Како соодветно признавање на брзото партнерство, Ray-Ban ги ангажираше тркачите Карлос Саинц Џуниор и Чарлс Леклер (кои понудија дизајн на првиот заеднички пар објавен минатото лето) да дејствуваат како модели за новите очила.

Ray-Ban Wayfarer Ferrari

Направен од лесни, брзи карбонски влакна, ажурираниот Ray-Ban Wayfarer е и модерен, а сепак безвременски, со цена што му доликува на храбар изглед: ентузијастите и обожавателите на Ray-Ban можат да го добијат својот пар за 490 долари.

Очилата за сонце го користат најдоброто од двете компании, со клучни точки на допир – како гумени подлоги за носот и елиптични навртки – сето тоа направено во впечатливата боја на Ferrari „Giallo Modena“.

Тркачкиот штит на Ferrari се појавува и на плочата на храмот и на леќите на очилата за сонце од карбонски влакна.

Очилата за сонце беа претставени во пресрет на планираните прослави на 75-годишнината на Ferrari на Италијанското ГП во Монца.