Pagani го претстави наследникот на Huayra кој го носи името Utopia, а хиперавтомобилот пристигнува со моќност од 864 КС и е достапен со затворен седумстепен мануелен. Pagani Utopia е сериска верзија на суперавтомобилот со кодно име C10.

Стилот, за кој фирмата тврди дека и биле потребни шест години за да се усоврши, го прави веднаш препознатлив како Pagani, со карактеристики како што се централно поставените издувни цевки, подигнатите задни крила и централниот дизајн на задната палуба што ја прави транзицијата од Huyara на чие место доаѓа. Но, целокупниот изглед е попригушен и има нови дизајнерски трикови како спојлерот што ги поврзува двете задни крила, плус задните светла кои се чини дека висат во воздухот и кои ја земаат својата инспирација од млазните турбини.

Pagani Utopia

Слична е приказната во внатрешноста, каде што има многу познати дизајнерски знаци, како што се двата кружни мерачи на инструменти и четирите вентилациони лопатки на врвот на цртичката, но доволно разлики за да се натера сопственикот на Huyara да се чувствува дека вреди да се направи надградбата. Со еден навидум назаден чекор, Pagani го отфрли големиот централен екран на допир на стариот автомобил, неговата работа сега се извршува со поголем дигитален дисплеј помеѓу брзинометарот и бројачот на вртежи.

Менувачот ја игра главната улога

Но, главното внимание го привлекува рачката за рачно менување со хромирана основа која гордо седи на централниот тунел. Иако оригиналната Zonda доаѓаше со шест-брзински мануелен менувач, Huyara го прифати трендот на менување на лопатки и се пресели на секвенцијален менувач со седум брзини. Меѓутоа, за Utopia, Pagani се чини дека го нуди најдоброто од двата света, давајќи им на купувачите избор на рачни или автоматски менувачи со една спојка. Менувачот со двојна спојка беше исклучен поради тежината и резултатот навистина се исплатеше: Utopia тежи само 1.280 килограми, што го прави за речиси 70 кг полесен од Huyara.

Pagani Utopia

Менувачот е поврзан со 6.0-литарски V12 со двоен турбополнач од Mercedes-AMG кој ја надополнува неговата моќност од близу 900 КС со вртежен момент од 1.100 Nm при 2.800 до 5.900 вртежи во минута. Pagani вели дека промените на вентилот му дозволуваат да се врти до 6.700 вртежи во минута, и иако не откри никакви податоци за перформансите, тврди дека Utopia е во согласност со сите глобални регулативи за емисии.

Сликите на компонентите на суспензијата се толку зачудувачки што е речиси штета што тие се скриени од каросеријата. Поврзани со секоја подрамка се алуминиумските двојни шипки плус пружини и амортизери, кои Pagani ги опишува како „полуактивни“ и способни да издржат напади на рабници за време на возењето на патеката додека сè уште нудат пристојно возење по јавни патишта во нормална употреба, благодарение на нивните различни достапни режими.

Pagani Utopia

Хиперавтомобилот е постсавен на алуминиумски бандажи со димензии 21 инчи напред и 22 инчи назад, секој обвиен во гума Pirelli P Zero Corsa.

Цената на секој примерок на Pagani Utopia изнесува 2,17 милиони евра, а компанијата планира да произведе 99 примероци.