За љубителите на BMW, 2022 година беше во знакот на одделот за перформанси M на компанијата, кој ја слави својата 50-годишнина. Оваа, 2023 година, диригентската палка премина на BMW Motorrad, бидејќи мотоциклистичкиот оддел на компанијата ја одбележува својата стогодишнина и се сеќава на својот прв мотоцикл.
Таа машина му беше претставена на светот во септември 1923 година, но приказната навистина започна пред 100 години, во декември 1922 година, кога главниот дизајнер на BMW Макс Фриз ја извадил својата табла за цртање и почнал да работи на боксер мотор со воздушно ладење, со два цилиндри – R32.
Сега BMW произведе пар мотоцикли за да ја одбележи таа годишнина, секој ограничен на 1.923 единици како знак на годината кога готовиот мотоцикл беше лансиран.
Едниот модел е R18 100 Years, кој се потпира на истиот сигурен боксер мотор од 90 КС од 1,8 литри како и резервниот R18, но добива визуелна промена што комбинира црна боја со хром со висок сјај, плус двојно бело. шипки и значка 100 години.
Хромираните придушувачи од Akrapovic со кул мотив на пропелер на BMW во издувната цевка овозможуваат дополнителен впечаток, а мотоциклот добива и модерни технологии како Headlight Pro со адаптивно светло за вртење, помош за рикверц, електронска контрола на патувањето и загреани рачки.
R nineT 100 Years
Возачите кои сакаат поспортски модел ќе го претпочитаат R nineT 100 Years, кој е завршен во истиот ретро стил од 1920-тите како неговиот брат R18, но прилагоден за спортската гола шасија и неговиот двоцилиндричен боксер со 108 КС.
Како и кај R18, рамката на шасијата и картерот на моторот се обработени во црна боја, што е во контраст со хромот на заглавјата на издувните гасови, резервоарот за гас и гребенот на седиштата, а исто така и со самото кожно црвено црвено седиште. Некои од парчињата кои придонесуваат за целокупниот изглед се достапни на кој било R nineT со избирање на пакетите Option 719 Shadow I и II, но нема начин да се повтори 100 години без да се купи еден од годишнините велосипеди.