Bentley ја претстави гамата S за Continental GT и GTC, која се фокусира на спортскиот стил и уживањето во возењето, следејќи го тримот Azure кој е фокусиран на удобноста. Моделите ја прошируваат гамата S заедно со Bentayga S и Flying Spur S со визуелни надградби, побогат звук и спортска шасија, задржувајќи ја истата моќност како и стандардните модели со V8 погон.

Bentley Continental GTC S

Bentley Continental GT и GTC S се разликуваат од обичните варијанти благодарение на црните сјајни надворешни елементи, различните тркала и ознаката S на предните браници. Поконкретно, елементите на каросеријата се обработени во црн хром, вклучувајќи ја маската, облогите на предните и задните светла, страничните влошки, задниот дифузор и четирите издувни цевки, со исклучок на значките на Bentley кои го задржуваат својот сјаен хром.

Што е уште поважно, има нов сет на тркала од 22 инчи обработени во Gloss Black или Pale Brodgar Satin, со црвени шапи на сопирачките кои седат зад нив. Алтернативно, сопствениците можат да изберат различен сет од 21-инчни тркала со дизајн со три краци што е исто така ексклузивен за моделите S.

Bentley Continental GTC S

Повеќе луксуз во внатрешноста

Внатрешноста доаѓа во уникатна двобојна поделба за S, комбинирајќи го Dinamica тапацирот на воланот, рачката на менувачот, седиштата и потпирачите за грб, со препознатливата кожа на Bentley на потпорите на седиштата, вратите, таблата со инструменти и централната конзола. Спортските седишта се опремени со опционално ватирање и амблемот S или амблемот на Bentley извезени на потпирачите за глава. Други карактеристики вклучуваат осветлени табли, нова графика за екранот и значка S на контролната табла.

Додека буквата S обично навестува нешто поспортско од стандардното, моделите GT и GTC S не нудат никакви дополнителни перформанси. Тие се исклучиво достапни со моторот V8, можеби со цел да се избегне забуна со варијантата Speed ​​со погон W12. Битурбо 4,0-литарскиот V8 ги произведува истите 550 КС и 770 Nm вртежен момент, овозможувајќи забрзување од 0-100 km/h од 4 секунди. Единствената промена е посилниот звук на спортскиот издув. Исто така, стандарден во комплетот S е активниот систем против превртување на Bentley Dynamic Ride 48V кој го подобрува управувањето додека ја подобрува удобноста на патот.

Bentley не ги објави цените за Continental GT и GTC S, но очекуваме дека ќе биде малку повисока од обичниот Continental со V8 погон поради гореспоменатите надградби.